Παναγιώτης Θεοδοσίου
 
  • English
  • Greek
ΜΕΝΟΥ
Αρχική Σελίδα
Βιογραφικό Σημείωμα
Εργογραφία
Συναυλίες
Δισκογραφία
Εκδόσεις
Αρθρογραφία
Ραδιοφωνικές Παραγωγές
Οπτικοακουστικό Αρχείο
Επικοινωνία
Αναζήτηση
NEA
Καλώς ήλθατε στο δικτυακό τόπο του συνθέτη Παναγιώτη Θεοδοσίου!

Μπορείτε να ακούσετε ηχητικά δείγματα από τα έργα του αλλά και να μοιραστείτε μαζί του τις ιδέες και τις απόψεις σας.

Επόμενες εκδηλώσεις:
I. 2018 Διεθνείς Μουσικές Μέρες, Κίνα
Το επιλεγμένο έργο "Between Times" για κλαρινέτο, βιόλα και πιάνο θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο Φεστιβάλ Μοντέρνα Μουσικής του Πεκίνου (19 - 27 Μαΐου). Ερμηνεία από το Trio Clavino.
Practice Building Recital Hall
Central Conservatory of Music, Beijing, China, Σάββατο 26 Μαΐου 2018, 2:00 μ.μ.
II.American Guikd of Organists, Nirobi Chapter,"All Saints' Cathedral", Nairobi, 27/11/2018, 14:00
Η Χριστίνα Αντωνιάδου ερμηνεύει το έργο του Παναγιώτη Θεοδοσίου "Recitativo, Ostinato and Toccat" για εκκλησιαστικό όργανο ανάμεσα σε έργα Nagel, Wesley, Bach, Buxtehude, Gardonyl και Κωνσταντινίδη.


Welcome to the website of the composer Panagiotis Theodossiou!

You can hear sound clips from his works and share your ideas and opinions.

Next Concerts:
Ι.2018 ISCM World New Music Days,China
The selected work "Between Times" for clarinet, viola and piano will represent Greece in Beijing Modern Music Festival (May 19-27, 2018). Performance by Trio Clavino.
Practice Building Recital Hall
Central Conservatory of Music, Beijing, China, Saturday, May 26, 2:00 p.m.
II.American Guikd of Organists, Nirobi Chapter,"All Saints' Cathedral", Nairobi, 27/11/2018, 14:00
Christina Antoniadou performes Panagiotis Theodosiou's "Recitativo, Ostinato and Toccat" for church organ mong works by Nagel, Wesley, Bach, Buxtehude, Gardonyl and Constantinidis.
LINKS
Καλογεροπούλειο Ωδείο
 
 
The Mozart Sessions Εκτύπωση E-mail
Κριτική CD
Concerto for Piano and Orchestra No. 23 in A Major, k.488,
Concerto for Piano and Orchestra No. 20 in D minor, K.466
“Song for Amadeus” (Αυτοσχεδιασμός on Mozart’s Sonata No. 2 in F Major K.280/189e : II. Adagio)
Chic Corea – Boddy Mc Ferrin
The Saint Paul Chamber Orchestra
SONY classical 5-7/2/1996, 21/5/1996, Διάρκεια : 66’36’’
("Ta Moussika" magazine, 4, Autumn 1998)

Η σχέση του αμερικανικού πιανίστα της jazz Chic Corea με την κλασική παράδοση και ειδικότερα την βιενέζικη είναι γνωστή. Εξάλλου δεν είναι η πρώτη φορά που ο δεξιοτέχνης αυτός του αυτοσχεδιασμού ηχογραφεί έργα του Mozart. H έκπληξη στην παρούσα δισκογραφική έκδοση επικεντρώνεται κυρίως στον τρόπο με τον οποίο ο κλασικότροπος jazzman χειρίζεται το μέρος του πιάνου στα δυο κονσέρτα του μεγάλου βιενέζου συνθέτη, που περιλαμβάνονται εδώ, αλλά και στην απροσδόκητη εξοικείωση, γνώση και ευαισθησία με την οποία ο έτερος συνεργάτης και δημοφιλής φωνητικός σολίστας Bobby Mc Ferrin φέρει σε πέρας τις ανειλημμένες υποχρεώσεις του με τη νέα ιδιότητα του αρχιμουσικού.
Τα έργα που έχουν επιλεγεί εδώ – τα δυο κοντσέρτα για πιάνο και ορχήστρα, αρ. 23 σε λα μείζονα Κ.488 και αρ. 20 σε ρε ελάσσονα Κ.466, αντίστοιχα, καθώς και το Adagio της σονάτας για πιάνο αρ. 2 σε φα μείζονα στο οποίο βασίζεται το σύντομο συλλογικό αυτοσχεδιαστικό σχόλιο που κλείνει την όλη παρουσίαση – είναι σίγουρα από τα πιο δημοφιλή και πιο συγκεντρωτικά των πλευρών του Μοτσάρτιου ύφους. Τόσο η συνοδεία του πιανιστικού μέρους στα ορχηστρικά περάσματα των δυο έργων όσο και οι μεγαλοφυείς καντέντσες στο 1ο μέρος του κοντσέρτου αρ. 23 καθώς και τα 1ο και 3ο μέρη του κοντσέρτου αρ. 20 φέρουν τη σφραγίδα του λατινοαμερικάνου πιανίστα ενώ οι εισαγωγές των έργων είναι αποτέλεσμα της φωνητικής όσο και αυτοσχεδιαστικής δεινότητας του νέου αρχιμουσικού. Είναι αξιοσημείωτο ότι όλα τα ελεύθερα και μη καταγραμμένα μέρη βρίσκονται τόσο κοντά στο ύφος του Mozart ώστε δημιουργούν την εντύπωση του ενός και ενιαίου έργου με το υπόλοιπο μουσικό κείμενο παρά τη χρήση απομακρυσμένων αρμονιών ή ξένων κλιμάκων – που προέρχονται βέβαια από τον χώρο της jazz.
Ένα άλλο σημείο στο οποίο θα πρέπει να σταθούμε είναι η ερμηνεία της ορχήστρας. Πέρα από τη θαυμαστή, καθώς φαίνεται, ικανότητα του μαέστρου, ο γενικός ήχος της Ορχήστρας Δωματίου του Αγίου Παύλου δείχνει αυτόνομα ισορροπημένος και, στην περίπτωσή μας, εντελώς βιενέζικος.
Θα έλεγε κανείς με σιγουριά ότι πρόκειται για μια εξαιρετικής ποιότητας μουσική σύμπραξη που κανείς μουσικόφιλος δεν θα πρέπει να χάσει αν λάβει ακόμη υπόψη του τα άριστα επίπεδα στα οποία κινούνται η ηχογράφηση και η καλλιτεχνική επιμέλεια της έκδοσης.
(περιοδικό "Τα Μουσικά", τ.4, Φθινόπωρο 1998)
 
(C)2007 Παναγιώτης Θεοδοσίου.
powered by PromoWeb