Παναγιώτης Θεοδοσίου
 
  • English
  • Greek
ΜΕΝΟΥ
Home
Curriculum Vitae
Works
Concerts
CD's
Editions
Articles
Radio Programs
Audiovisual Archive
Contact
Search
NEWS
Καλώς ήλθατε στο δικτυακό τόπο του συνθέτη Παναγιώτη Θεοδοσίου!

Μπορείτε να ακούσετε ηχητικά δείγματα από τα έργα του αλλά και να μοιραστείτε μαζί του τις ιδέες και τις απόψεις σας.

Επόμενες εκδηλώσεις:
I. IXNOS ensemble Two Concerts
Διαφορετικές μουσικές που γράφτηκαν ή διασκευάστηκαν για το σύνολο από Έλληνες συνθέτες. Γέφυρα μεταξύ τους, η μουσική συνθετών του 20ου αιώνα, με την ιδιαίτερη ματιά και τον ήχο των ixnos ensemble.
έργα B.Martinu, A.Schnittke, E.Satie, Γ.Koυμεντάκη, Γ.Δούση, Philip Glass, Κοκκόρη, A. Copland, Chic Corea και Π. Θεοδοσίου.
Βύνη Φουντά, πιάνο, Νίκος Κατριτζιδάκης, φλάουτο, Γιάννης Χαρμπίλας, κοντραμπάσο, Σωκράτης Αγγελάκος, τύμπανα. Συμμετέχει η μέτζο σοπράνο Ιρένα Αθανασίου
α.Κυριακή 21 Απριλίου 2019, ώρα 20:00
Αετοπούλειο, Φιλικής Εταιρείας και Τομπάζη, Χαλάνδρι
β. Δευτέρα 13 Μαΐου 2019, ώρα 19:00 Τρίτο Πρόγραμμα Ελληνικής Ραδιοφωνίας ΕΡΤ από την εκπομπή "Συναυλίες στο Τρίτο"
II.Ρεσιτάλ Πιάνου Θοδωρή Τζοβανάκη.
Έργα Ελλήνων Συνθετών. Δ. Μητρόπουλου, Ν. Σκαλκώτα, Μ. Χατζηδάκι, Π. Θεοδοσίου ("Scenes from Ancient Greece").
Δευτέρα 20 Μαΐου 2019, ώρα 19:00
Τρίτο Πρόγραμμα Ελληνικής Ραδιοφωνίας ΕΡΤ
III.Ρεσιτάλ Κοντραμπάσου Γιώργου Αρνή
Έργα για Κοντραμπάσο. Παναγιώτη Θεοδοσίου "Affliction".
Ίδρυμα Θεοχαράκη, Μέρλιν 1, Αθήνα
IV.Μουσικό Φεστιβάλ Χίου
Ρεσιτάλ τραγουδιού της Μαργαρίτας Συγγενιώτου με τον Χρήστο Μαρίνο στο πιάνο. Έργα Ελλήνων Συνθετών. Παναγιώτη Θεοδοσίου "Sappho's Eros"
Ιούλιος 2019


Welcome to the website of the composer Panagiotis Theodossiou!

You can hear sound clips from his works and share your ideas and opinions.

Next Concerts:
Ι.IXNOS ensemble Two Concerts.
Different music styles written or arranged especially for the ensemble by Greek composers.
Bridges between 20th century music and the special sound aspect of IXNOS ensemble.
Works and transcriptions by B. Martinu, A. Schnittke, E. Satie, G.Koumentakis, G. Doussis, Ph. Glass,
Ev. Kokkoris, A. Coplant, Ch. Corea and Panagiotis Theodossiou.
α.Sunday April 21, 2019, 20:00
Aetopouleio Cultural Center, Filikis Etairias & Tompazi, Halandri
β. Monday May 13, 2019, 19:00 Third Program of Greek State Radio underthe program "Trito Concerts".
II.Thodoris Tzovanakis Piano Recital.
Works by Greek Composers. D, Mitropoulos, N.Skalkotas, M. Hatzidakis,P. Theodossiou ("Scenes from Ancient Greece").
Monday My 20, 2019, 19:00
Third Program of Greek State Radio
III.Yiorgos Arnis Contrabass Recital
Works for Contrabass. Panmagiotis Theodossiou "Affliction".
Theocharaki Foundation
Maerlin 1 Athens
June 2019
IV.Chios Music Festival
Margarita Syggeniotou - Christos Marinos, Voice - Piano Recital.
Works by Greek Composers. Panagiotis Theodossiou "Sappho's Eros"
July 2019
LINKS
Καλογεροπούλειο Ωδείο
 
 
The Mozart Sessions Print E-mail
CD Review
Concerto for Piano and Orchestra No. 23 in A Major, k.488,
Concerto for Piano and Orchestra No. 20 in D minor, K.466
“Song for Amadeus” (Αυτοσχεδιασμός on Mozart’s Sonata No. 2 in F Major K.280/189e : II. Adagio)
Chic Corea – Boddy Mc Ferrin
The Saint Paul Chamber Orchestra
SONY classical 5-7/2/1996, 21/5/1996, Διάρκεια : 66’36’’
("Ta Moussika" magazine, 4, Autumn 1998)

Η σχέση του αμερικανικού πιανίστα της jazz Chic Corea με την κλασική παράδοση και ειδικότερα την βιενέζικη είναι γνωστή. Εξάλλου δεν είναι η πρώτη φορά που ο δεξιοτέχνης αυτός του αυτοσχεδιασμού ηχογραφεί έργα του Mozart. H έκπληξη στην παρούσα δισκογραφική έκδοση επικεντρώνεται κυρίως στον τρόπο με τον οποίο ο κλασικότροπος jazzman χειρίζεται το μέρος του πιάνου στα δυο κονσέρτα του μεγάλου βιενέζου συνθέτη, που περιλαμβάνονται εδώ, αλλά και στην απροσδόκητη εξοικείωση, γνώση και ευαισθησία με την οποία ο έτερος συνεργάτης και δημοφιλής φωνητικός σολίστας Bobby Mc Ferrin φέρει σε πέρας τις ανειλημμένες υποχρεώσεις του με τη νέα ιδιότητα του αρχιμουσικού.
Τα έργα που έχουν επιλεγεί εδώ – τα δυο κοντσέρτα για πιάνο και ορχήστρα, αρ. 23 σε λα μείζονα Κ.488 και αρ. 20 σε ρε ελάσσονα Κ.466, αντίστοιχα, καθώς και το Adagio της σονάτας για πιάνο αρ. 2 σε φα μείζονα στο οποίο βασίζεται το σύντομο συλλογικό αυτοσχεδιαστικό σχόλιο που κλείνει την όλη παρουσίαση – είναι σίγουρα από τα πιο δημοφιλή και πιο συγκεντρωτικά των πλευρών του Μοτσάρτιου ύφους. Τόσο η συνοδεία του πιανιστικού μέρους στα ορχηστρικά περάσματα των δυο έργων όσο και οι μεγαλοφυείς καντέντσες στο 1ο μέρος του κοντσέρτου αρ. 23 καθώς και τα 1ο και 3ο μέρη του κοντσέρτου αρ. 20 φέρουν τη σφραγίδα του λατινοαμερικάνου πιανίστα ενώ οι εισαγωγές των έργων είναι αποτέλεσμα της φωνητικής όσο και αυτοσχεδιαστικής δεινότητας του νέου αρχιμουσικού. Είναι αξιοσημείωτο ότι όλα τα ελεύθερα και μη καταγραμμένα μέρη βρίσκονται τόσο κοντά στο ύφος του Mozart ώστε δημιουργούν την εντύπωση του ενός και ενιαίου έργου με το υπόλοιπο μουσικό κείμενο παρά τη χρήση απομακρυσμένων αρμονιών ή ξένων κλιμάκων – που προέρχονται βέβαια από τον χώρο της jazz.
Ένα άλλο σημείο στο οποίο θα πρέπει να σταθούμε είναι η ερμηνεία της ορχήστρας. Πέρα από τη θαυμαστή, καθώς φαίνεται, ικανότητα του μαέστρου, ο γενικός ήχος της Ορχήστρας Δωματίου του Αγίου Παύλου δείχνει αυτόνομα ισορροπημένος και, στην περίπτωσή μας, εντελώς βιενέζικος.
Θα έλεγε κανείς με σιγουριά ότι πρόκειται για μια εξαιρετικής ποιότητας μουσική σύμπραξη που κανείς μουσικόφιλος δεν θα πρέπει να χάσει αν λάβει ακόμη υπόψη του τα άριστα επίπεδα στα οποία κινούνται η ηχογράφηση και η καλλιτεχνική επιμέλεια της έκδοσης.
(περιοδικό "Τα Μουσικά", τ.4, Φθινόπωρο 1998)
 
(C)2007 Παναγιώτης Θεοδοσίου.
powered by PromoWeb